29 november 2013

Men oj så längesen jag skrev!!!
Lätt o glömma bort den här lilla bloggen känner jag...
Får väl försöka ta tag i det här nu....eller nåt ;)
 
Har ju självklart hänt en hel del sen i somras...
Kommer dock inte ihåg allt så det får bli lite sporadisk uppdatering...
 
Tatuering blev det i augusti...dock inte på underarmen utan på benet :)
 
Lite dåliga bilder någon timme efter den e gjord...men på ett ungefär ser den ut så...minus det röda så klart ;)
Letar även motiv till tatueringen på underarmen...hoppas på att hitta nåt fint snart så jag kan få den gjord i januari/februari nån gång ;)
Mycket sugen nu!
2 räcker inte för min del, så det får bli en tredje på underarmen....sen blir det säkert fler längre fram så klart ;)
 
Sen har Saaben fått kasta in handduken och jag köpte mej en Kia Rio sport, årsmodell 2010.
Inte dumt med en 10 år nyare bil ;)
Mindre, smidigare o betydligt mycket billigare sopparäkning hihihi
 
Såååååå nöjd!!!! (även om den ser lite tantig ut hihihi)
 
Våran busiga lilla hund har hunnit fylla 5 år...FEM!!!
Hon som nyss va sååå liten att hon rymdes i ärmen på min munkjacka ;)
Finaste Molly mus <3
 
På söndag e det 1:a advent....kan inte fatta hur satans fort det går asså!
Men jag pluggar ju nu o så jobbar jag i Kumla då tillfälle ges....så det e klart att tiden rullar på!
 
Nä nu ska jag överge datorn, kasta in lite ved i kaminen o sen bädda ner mej o sova nån timme till....har ju helg nu i 3 dagar så vet inte riktigt varför jag klev upp med älsklingen o sitter här o bloggar kl 6 på morronen...
Jaja...
 
Ha en fin dag och helg så hoppas jag att jag kommer ihåg att skriva snart igen :)
 
//Lena
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0