5 juli 2013

Jaha då var det äntligen fredag!
E grymt trött i huvudet efter en låååång vecka....
Jobbade helg förra veckan...
Blev jobb fredag, lördag, söndag, måndag och så var jag ledig tisdag och sen jobb onsdag, torsdag och även idag, fredag.
Och ALLA dessa dagar var/är det jobb till 21:30...
Det tar lite på en kan jag säga....
Speciellt då man jobbar ensam då det e så mycket att hålla koll på o så där...
Fast det har gått bra :)
Ikväll jobbar jag med K så det blir kul.
Vi ska göra kebabpizza till middag till brukarnas stora glädje :)
Det gillas!!!
 
I helgen e jag som sagt var ledig o det blir massa spännande bus o massa mys med mina älsklingar <3
 
Idag visste vi inte alls vad vi skulle ha till lunch så Sibylla får stå för den ;)
Coffe tar egen bil till jobbet så han kan åka direkt dit efteråt.
Jag jobbar ju precis bredvid Sibylla i Kumla så jag e ju redan på plats...eller nästan i alla fall, måste ju gå säkert 50 meter ;)
 
Åhh det var längesen jag längtade efter en helg så mycket som jag gör nu!!!
Men idag går tiden fort...då man jobbar 2 stycken plus att det e helg o vi ska laga middag o så :)
Så snart e jag hemma o kan njuta av min ledighet :)
 
Just det...måste boka in en tid för tatuering åxå...har äntligen bestämt mej för motivet på underarmen :)
Oj så bra det kommer bli!
Men mer om det en annan gång ;)
 
Ha en underbar helg mina vänner!
 
 
//Lena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0