28 september 2012

Jösses vad längesen jag skrev nu...sorry...
Har inte haft varken tid eller lust...
 
Nytt jobb som personlig assistent har jag med.
Inte dumt =)
Saknar dock mina kollegor på Rosengården så klart...
 
Vad har hänt sen sist?
Inte mycket egentligen....jobbat o tagit det lugnt.
 
I tisdags fyllde jag år o då fick vi finbesök av Nata :)
Såååå kul o ha henne här!!!!
Längesen vi satt o hade en helkväll hon o jag :)
Underbart!
 
Ska finslipa lite i vardagsrummet i helgen så i morron eller på söndag SKA jag ta bilderna på renoveringen!
LOVAR det nu!!!
 
Nä nu ska jag surfa vidare här...
Hörs snart mina finaste läsare <3
 
Avslutar med en fin bild på våran finaste prinsessa...
 
 
 
//Lena
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ullrika Tolshagen

fin bild på molly :) Ska bli kul o se bilder! Grattis till nya jobbet ska du plugga ändå eller hoppar du de? Hoppas vi kan ses snart kram

Svar: Har ju redan svarat ;) Hoppas du vill börja plugga med mej då åxå :) KRAM!
Lena Funke

2012-09-28 @ 21:21:18
URL: http://mammashjartegull.blogg.se/
Postat av: Ullrika Tolshagen

Ja jag tänker söka tid så bäst du gör de med så vi kan ses oftare ;) miss u <3 kram

Svar: Klart vi ska plugga gumman! Nu laddar vi =)
Lena Funke

2012-09-30 @ 18:34:35
URL: http://mammashjartegull.blogg.se/
Postat av: Ullrika Tolshagen

dags för uppdatering ;)

2012-11-26 @ 15:41:09
URL: http://mammashjartegull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0