22 juni 2012

Midsommarafton idag...
Blir som sagt var jobb för min del kl 13-21:30....
Kommer bli en bra dag känner jag :)
 
Ska dock äta en god mysig lunch med min älskade make innan jobbet...
Blir fläskfilé o färskpotatis...inte dumt!
Ikväll på jobbet stgår deet midsommarmat på menyn så klart så det blir nog gott det med ;)
 
Medan jag e på jobbet idag skulle älsklingen flytta ner sovrummet o vardagsrummet till soutterängplanet...
E på tok för varmt att sova här uppe nu...
Kommer bli skönt o lägga sej där nere ikväll!!!
 
Nä nu ska jag ta en dusch o greja lite innan det e dags att fara till Kumla...
 
Ha en underbar midsommar mina vänner =)
 
 
 
//Lena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0