21 juni 2012

Va har hänt med blogg.se???
Loggade in nu o allt va nytt o krångligt...suck...
Jaja, bara vänja sej....
 
Idag e jag ledig...grymt skönt!
Mannen ska dock iväg o jobba kl 15-21:30....sen blir det filmmys då han kommer hem ;)
Sen e han ledig 3 dagar medans jag jobbar hela helgen...
 
I morron jobbar jag kväll o lördag, söndag jobbar jag förmiddag efter som jag o T bytte....gode skönt kan jag säga :)
 
Idag har vi varit på en liten turné....
Först tankade vi i Kumla sen for vi till Hallsberg o skulle handla men det va 10000000 pers på Ica Allé så vi for hem o handlade på Sojas istället :)
 
Nu puttrar kotletterna på spisen o till det blir det färskpotatis o en god sallad :)
 
Sen då mannen far på jobbet ska jag o Molly fisen bädda ner oss i soffan o se nån säsong av The big bang theory som vanligt ;)
Bara älskar den serien!!!!!!!!
 
Nä nu ska jag va social med hjärtat en stund.
 
Ha en underbar midsommar helg mina vänner =)
 
//Lena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0