19 juni 2012

Underbara tisdag!
Solen skiner...men det blåser som faan dock =(
Men men...ska ju ändå bara jobba så det gör inget ;)
Idag blir det ett pass kl 14-21:30.

Igår jobbade jag med T och han frågade om jag ville byta pass med honom i helgen...
Han skulle jobba 7-16 lördag, söndag och jag skulle jobba 12:30-21:30.
Självklart!!!!!
Jobbar mycket hellre förmiddag än kväll faktist :)

O så kan jag o älsklingen hitta på nåt mysigt på kvällarna i helgen =)
Grilla....se film....gå prommisar....ta nån biltur.... Ja göra precis vad vi känner för helt enkelt =)

Blir ju en lugn o skötsam helg eftersom jag jobbar så klart ;)
Rätt skönt känner jag.
Tjänar bra med pengar o slipper planera o fixa o greja inför nån midsommarfest =)
Varken jag eller Coffe e så mycket för just midsommar...
Grilla, spela kubb, skåla, umgås med nära o kära...
Ja det e inte fy skam, absolut inte!
Men det kan vi ju göra vilken dag som helst ;)

Kanske blir annorlunda när man får barn...
Då ska det ju kläs majstång o dansas runt den o.s.v. =)
Det e ju så klart ett måste för barnens skull :)

Igår (eller inatt) då mannen kom hem pratade vi lite om renovering av sovrummet...
Tänkte passa på att tapetsera där i sommar...
Ska ju snart flytta ner till sovrummet där nere o då blir det ju tomt här uppe så det passar ju perfekt :)

Dock lite svårt att bestämma oss för tapeter o färg o så...
Vi gillar ju båda 2 samma saker så det känns ju bra, men vilken färg ska vi välja? ska vi ha nån fondvägg?
Just nu e vi inne på svart & vitt...Älskar ju det båda 2 ;)
Men det kanske skulle vara nå varmare färger i ett sovrum???

Snälla nån, ge oss nå tips!!!!

Nä nu ska jag mysa ner mej i soffan med Molly en stund innan vi ska äta.

Ha en underbar tisdag mina vänner!


//Lena


Kommentarer
Postat av: Ullrika

en fondvägg är alltid snyggt! I ett sovrum är de ganska bra med en mörk färg då blir de inte så ljust när man ska sova ;) bara ett tips. Vi tog en lila/grå färg i vårat sovrum o de vart jätte bra! Lycka till o hoppas på bilder sen ;)

2012-06-19 @ 12:48:18
URL: http://mammashjartegull.blogg.se/
Postat av: Hjördis Pedersen

Hej allt bra får jag hoppas. Lite färg tips. Lila väggar, och svart vit fondvägg. överkast och gardiner i lila svart och vitt. skit snyggt. ha en trevlig midsommar på er båda kram. hjördis

2012-06-19 @ 14:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0