18 juni 2012

Jaha då var det vecka 25 vilket innebär att mitt sommarschema startar idag :)
Heltid i 8 veckor :)
Inte dumt!!!
Kommer bli en helt underbar sommar =)
Har ju världens bästa jobb så sommaren lär springa iväg!

Älsklingen har ju semester 3 veckor, men vi får ändå lite ledigt ihop ändå eftersom mitt schema blev så bra!
Hans första vecka e jag ledig 2 dagar, hans andra vecka e jag ledig 3 dagar och hans tredje och sista vecka e jag ledig hela 4 dagar :)

Startar dock den här veckan med 6 dagars jobb....endast ledig på torsdag....
Men å andra sidan ville jag ju jobba midsommarhelgen så jag e mer än nöjd att jag fick göra det :)

Annars leker livet på som vanligt....
Skönt med lite mer rutiner nu i sommar då jag har mitt schema klart....
Som timvikarie vet man ju oftast inte om man blir inringd o så...
Så nu börjar planerna för mina ledig helger o dagar ;)
Kolmården är ett MÅSTE i alla fall ;)
(Trots den hemska olyckan igår då en 30-årig djurskötare dog av en vargattack)

Slänger in några foton från våran Älvsbyresa 26-31 maj.

30/5-2012
Storforsen 30/5-2012



30/5-2012
Mina 2 älsklingar <3


Resten av bilderna vill jag inte lägga ut här....alla kanske inte vill vara med på bloggen så det e därför.
Men ni får väl se dom här hemma nån gång ;)

Nä nu ska jag hoppa i duschen innan det e dags att fixa mat o sen fara mott jobbet..
Idag blir det ett skönt pass, kl 13:30-20 =)
Inte dumt ;)

Ha en underbar dag mina vänner!

//Lena

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0