1 juni 2012

Jaha då var vi hemma från Älvsbyn igen.
Haft några underbara dagar där uppe :)
Tyvärr hann vi inte träffa så många av våra vänner, men det va ju inte heller syftet med resan så jag hoppas alla förstår varför!

I onsdags skulle vi fara till Storforsen o tänkte då gå från hotellet o upp...men det va massa snö kvar så vi valde att vända...kändes väldigt skumt att gå på snö 30 maj!!!!
Sen for vi en vända till Kåbdalis för att kika....o där var det inte lika utslaget på träden....
Rätt kul o se att det kan skilja så mycket i vårt avlånga land =)

Vi har hunnit med att vara till Tvärån på paltmiddag åxå...inte dumt!!!
Coffe fick i sej sju (!!!) paltar!
Fattar det inte...själv va jag proppmätt efter 2 hahahaha
Men vi fick höra att han inte tog nåt rekord i alla fall...för rekordet ligger på 9 stycken :)
Men det e ju bara sååååå gott!!!!!

Självklart har jag ju även blivit sjuk mitt i allt....
Det e ju halsen som spökar som vanligt...
Men men....bara bita ihop tills det går över...

Skulle ju till S ikväll men fick ju tyvärr lämna återbud då jag inte vill smitta ner dom andra :(

Annars e allt som vanligt...ska lägga in lite bilder från resan i helgen så ni får se våra äventyr ;)

Ha det bäst!

//Lena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0