3 juli 2012

Jaha då var vi inne i juli redan....
Tiden går fort....
O knappt nå bra sommarväder har vi haft heller...
Men jag bryr mej inte eftersom jag ändå jobbar ;)
 
Annars leker livet på som vanligt här hemma....
Mannen jobbar eftermiddag i veckan...brukar ogilla dom veckorna men nu då jag med jobbar spelar det ingen roll känner jag.
Idag jobbar jag till 21:30, i morron jobbar jag till 20, torsdag jobbar jag till 14 och på fredag till 15:30...
Skönt med lite blandat för- och eftermiddagspass för min del tycker jag =)
 
I helgen e jag ledig både lördag o söndag.
Fredag blir det bara filmmys då älsklingen kommer hem tror jag...
Lördag ska vi på 70-årskalas =)
Så det blir nog en rolig helg med massa trevliga människor :)
 
Nä nu ska jag upp o se hur det går för gubben vid spisen ;)
Eller spisen o spisen...han fick äran att göra salladen vi ska ha till potatisen o köttet ;)
 
Ha en underbar dag i sommarsolen nu när den äntligen tittar fram!
 
//Lena

Kommentarer
Postat av: Ellie

Låter som en helt super vecka med det bästa avslutet =)

Svar: Ja det var det verkligen :)
Lena Funke

2012-07-03 @ 20:59:54
URL: http://pprcorn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0