27 juli 2012

Fredag idag....
Löning för min del vilket inte e helt fel =)
Lätt värt att jobba hela sommaren då lönen trillar in på kontot ;)
 
I helgen har jag mina sista jobbhelg. (på shemat)
Känns bra :)
Det kommer ju göra att helgen springer iväg rätt fort får vi hoppas ;)
 
Denna veckan har jag varit ledig onsdag, torsdag....det va väldigt skönt kan jag säga!
 
I onsdags for vi till Kolmården med Putte :)
Hade en underbar dag på djurparken med delfionshow, safarit o allt annat :)
Ska skriva mer om det sen då jag lagt in lite bilder från trippen åxå ;)
 
Sen på kvällen kom direktör Andersson hit så då blev det nån drink o grilla lite o så där!
Mycket trevligt!
Som alltid då Martin e här =)
 
Nu ska vi iväg till Marieberg o köpa tapeter till sovrummet...
Spännande!!!!
 
Sen blir det jobb för min del 4 kvällar i rad....
 
//Lena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0