16 juli 2012

Måndag igen....gud vad veckorna springer iväg!
 
Jobbat sen i fredags så idag gjorde jag ju dag nr 4 av min 7 dagars vecka...börjar se slutet nu ;)
Kommer bli såååå skönt då man går av på torsdagkväll....
3 dagars ledighet!
 
Ska hämta hem moderkakan på fredag kväll så vi får ha det trevligt ihop i helgen =)
Kommer bli kul =)
Va ett tag sen hon va här nu..
Molly har ju saknat sin mormor såklart!
 
Igår efter jobbet va vi till A & N eftersom Rocky va där så Molly fick busa järnet :)
Sen for vi hem, Coffe skulle klippa gräset o jag ville vila lite...
Sen ett par timmar efter det for vi tillbaka till A & N för att grilla o mysa på =)
Ingen va ju lyckligare än Molly eftersom hon älskar sin bästis Rocky <3
 
Så här trött kan man vara då man taktikvilar efter ett buspass med Rocky...då passar A:s köksbord perfekt att vila söthuvudet på ;)
 
Sen då vi kom hem gick vi o la oss typ direkt o slog på en film... Va väl typ 20:30 eller nåt...
Sen sov jag gott tills klockan ringde kl 6 i morse då det va dags att kliva upp o bege sej mot Kumla igen...
 
Då jag kom hem idag hann jag träffa älsklingen typ 10 minuter innan det va dags för honom att fara till sitt jobb...
Så blir det då man jobbar olika tider...
Men då får man ju lite egentid (läs: kan va skönt nån timme, sen blir Lena rastlös hihihi) o så hinner vi ju sakna varandra lite med ;)
 
Nu har jag bara 3 kvällspass kvar denna veckan...
Jobbar till 21:30 både i morron o på onsdag, men på torsdag slutar jag kl 20....
Känns rätt bra för jag får ju sovmorgon ;)
 
Nä nu ska jag ta o ringa till min moderkaka snart o smida planer inför helgen :)
Har några förslag som jag hoppas hon e sugen på =)
 
Ha det så bra mina finaste läsare!
 
//Lena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0