13 juli 2012

Fredagen den 13...
Hoppas det inte innebär otur...men brukar inte märka av denna dag så mycket annars heller så det blir nog en lugn dag....
 
Igår va jag ledig o det va jätteskönt!
Men som sagt, man hinner inte vila upp sej på bara 1 dag...
 
Igårkväll satt jag o älskling på nätet o kikade på IKEAs hemsida efter madrasser, säng, sängbord, sänglampor o.s.v.
Nu har vi bestämt oss för det mesta ;)
Tur vi har samma smak så det blir ju inga längre diskussioner heller...me like =)
 
Vi har även valt ut tapeterna...blir en lite mörkare fondvägg o sen ljusa tapeter på de övriga väggarna...mer säger jag inte just nu ;)
Kommer bli så himla bra!!!
 
Funderar mer o mer på om jag ska börja blogga via mobilen istället...lättare o slänga in nå foton o så då ju...
Jaja, får väl skärpa till mej lite med det...
Men å andra sidan behöver ni ju inte läsa om ni tycker det e för tråkigt ;) hihihi
Skriver ju för min egen skull, inte eran egentligen ;)
Men självklart e det ju kul om ni gillar o va här inne o snoka runt ;)
Älskar när statistiken slår i höjden!!!
 
Nä nu ska jag börja göra mej redo för jobbdag 1 av 7...kommer gå bra...ledigheten känns bara så långt bort...
Nästa fredag.....men men...det ordnar sej =)
Trivs ju så bra på jobbet så det e snart fredag igen så jag åxå får vara lite ledig :)
 
Ha en underbar dag mina vänner!
 
//Lena
 

Kommentarer
Postat av: Ullrika

ååh vad roligt måste ju få se för o efter bilder sen o även på de andra ni har gjort om :) kommer ju inte riktigt i håg hur ni hade de innan heller ;) Hojta till sen när du är ledig så ni kan komma hit :) KRAM

Svar: Ja jag ska ta massa bilder snart...dock kaos o stäkigt där uppe nu...men ska ta tag i det ;) Ja vi måste styra upp det här snart... i helgen e vi upptagna men jag hör av mej =) KRAM
Lena Funke

2012-07-13 @ 11:42:22
URL: http://mammashjartegull.blogg.se/
Postat av: Ellie

Du är så duktig som arbetar och står i så hårt.
Kul att ni har samma smak. Jag och Stefan har heeelt olika men lyckas kompromissa en del så det löser sig iaf =)

Svar: Ja men det e kul o jobba...dock sliten efter helgen då man jobbar själv....men nu e det bara 3 dagar kvar på min 7 dagars vecka ;) Ja jag gillar verkligen att vi har samma smak :)
Lena Funke

2012-07-14 @ 09:35:54
URL: http://pprcorn.wordpress.com
Postat av: Ullrika

Låter toppen :)

2012-07-17 @ 09:00:06
URL: http://mammashjartegull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0