12 juli 2012

Jaha då har bloggen ändrat design..
TUSEN TACK till Ullrika som fixat i ordning min blogg :)
Jag e jättenöjd!!!!
 
Vad har då hänt sen sist jag skrev?
Inte mycket...
Jobbar rätt mycket så när man väl e ledig umgås jag med mannen ;)
Vi har haft den "turen" att då jag jobbar förmiddag så jobbar han eftermiddag så vi har inte setts så mycket sista vekcorna..
Men det gör inget alls....vi har ju hela livet på oss att umgås med varandra <3
 
Idag e jag dock ledig!!!
Skönt!
Men en enda dags ledighet hinner man inte återhämta sej på...
Dessutom jobbar jag 7 (!!!) dagar i sträck från o med i morron...
Pust...men men...det ska nog gå det med ;)
Har bara 2 förmiddagar, resten e kvällar så jag får sova ut lite i alla fall hehe
Men nästa vecka e jag ledig fredag, lördag, söndag!
Kommer bli så underbart!!!!!!
Älsklingen jobbar bara nästa vecka med sen har han semester 3 veckor =)
På min lediga dagar ska vi då hinna med en tur till Norrköping o träffa Putte o självklart gå på Kolmården ;)
Det får man ju inte missa!
 
Annars blir vi mest hemma....en hel del som ska fixas i huset så Coffe har fullt upp då jag jobbar ;)
 
Nä nu ska jag ta en dusch o sen starta en tvättmaskin innan mannen kommer hem.
Får se om det blir en tur till Hova sen...e ju riddarveckan nu...
Men just nu e jag inte så sugen på att strosa runt i regnet o bli dyngsur :(
Kanske väntar till nästa år...eller om vi tar en tur dit på lördagförmiddag innan jag ska börja jobba.
 
Ha det bäst mina kära vänner!
 
//Lena
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ullrika

Varsågod, bra att du vart nöjd =) Om de är nått du vill ändra är de bra du hojtar till. kram

2012-07-12 @ 17:14:09
URL: http://mammashjartegull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0