2 augusti 2012

Jaha vad har hänt sen sist?
Vet inte...hmm...
Jobbar mest tycker jag....
Men nu e det inte länge kvar på sommarschemat.
Jobbar till 21:30 ikväll, i morron jobbar jag 7-14 sen har jag bara tisdag, onsdag & torsdag kvar nästa vecka...
Då e det 3 kvällar till 21:30 som gäller...
Sen e sommarvikariatet över för denna gång o jag börjar gå på timmar igen =)
Har redan flera dagar inbokade så än så länge e jag nöjd ;)
 
I morron börjas det förhoppningsvis tapetseras i vårat sovrum!!!
Inte tråkigt!
Kommer bli såååå fint <3
Sen ska vi till IKEA o köpa alla möbler till sovrummet så fort det e klart...älskar att renovera ;)
 
Nästa projekt blir badrummet tror jag...
Frågan e ju bara kakla eller våtrumstapet/matta??  *****TIPS MOTTAGES GÄRNA*****
Finns ju så mycket snyggt o välja på!!!!!
Får väl se vad det blir...
 
Luftvärmepump ska ju in på soutterängplanet i höst åxå...
Och i vinter hoppas vi koma igång med att måla köksluckor =)
Det finns alltid nåt att göra...men gud så fint det kommer bli när allt e klart!
 
Nä nu ska jag gå upp o hacka grönsaker...ska äta tacos innan jag far o jobbar ;)
Ovanligt hihihi
 
Ha det bäst!
 
//Lena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0