13 augusti 2012

Jaha då var det en ny vecka igen....
Mycket har hänt sen sist....vet dock inte om jag orkar ta allt här...
 
Tänkte göra ett fotokollage på sommaren 2012 då jag får tid så ni får se hur våran sommar varit :)
Så ni får hålla ut ett tag till...
 
I lördags firade jag o Christoffer 6 underbara år tillsammans.
Tänk vad tiden går fort!!!!!
På förmiddagen åkte vi ner till Malexander för att spendera dagen där med Coffes familj....perfekt väder var det åxå!
Dock liiite för varmt för våran del, men man ska väl inte klaga då solen väl kikar fram o regnet håller sej borta ;)
Sen då vi kom hem hade vi en helt underbar kväll <3
 
Det var ju min sista lediga helg på lääääänge dessutom.
Jobbar 4 helger i rad nu....
Men det kommer bli bra då lönen rullar in ;)
 
Men nu vet ni att jag lever i alla fall....
 
Till dej M vill jag bara säga att jag tycker du tagit ett väldigt dåligt beslut då du väljer bort oss, ditt eget kött o blod...
Men han är tydligen värd det trots att han ljuger om oss o hittar på massa elaka saker utan grund om din egen familj....
Men det här är ju någonting du får välja själv.
Men kom inte tillbaka sen då du inser vem han egentligen är....då är det försent...
 
Nä nu glömmer vi alla tråkigheter o går vidare med livet!
Ska fokusera på dom som betyder något för mej o som jag betyder något för...
 
Ha nu en underbar måndag mina vänner :)
 
//Lena
 
 

Kommentarer
Postat av: Ullrika Tolshagen

dags för uppdatering o bilder :D

2012-09-11 @ 16:45:36
URL: http://mammashjartegull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0