20 april 2012

Jaha då va det fredag o jag e ledig i 3 dagar!!!!
Inte dumt....
Jobbat sen i fredags ju...eller ja, jag va ledig i måndags...
Har knappt träffat älsklingen heller eftersom då han farit till jobbet på morronen sover ju jag, när han kommer hem har jag farit till mitt jobb o när jag kommer hem ses vi en liten stund innan det e dags att sova eftersom han ska upp tidigt...
Så den här helgen känns det riktigt skönt att få vara lediga tillsammans :)

O va e det för jävla väder idag lixom???
Snöar, regnar om vartannat!
Suck.....tur att det inte ligger kvar snö i alla fall...

Kl 15 ska jag hämta älsklingen på jobbet...men vad sakta klockan går!!!!!!
Vad ska jag göra fram till dess????
Ska i o för sej handla lite inför helgen innan jag hämtar honom men det e ju bara typ lite mjölk o bröd o sånt o va tar det?
5 min typ.....

Ska i o för sej snart ut med Molly...men det tar ju 2 sekunder eftersom det reganr/snöar ute...
Hon tror ju att det e farligt att vara ute då ;)
Sötisen tvärnitar vid dörren så man får tvinga ut henne!
Hon går typ 1 meter från dörren o snabbkissar o sen vägrar hon att gå mer utan vill bara in...
Försöker man dra med henne på nån prommis i nederbörd då ylar hon järnet så då går man ju så klart in med henne...
Vårat charmtroll!!!!

Nä nu ska jag se om det finns nå intressant att hitta på innan jag ska bege mej ut i ovädret...

Ha en underbar helg mina vänner!!

//Lena

Kommentarer
Postat av: Ullrika

Du kunde hört av dig o kommit hit en stund, men nu är de lite sent får väl bli en annan dag ;) kram

2012-04-20 @ 13:53:30
URL: http://mammashjartegull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0